| Архив решений | № 74711, Латышская литература, 12 класс Pārbaudes darbs 12.klasei Dzejoļa krājuma analīze
| | |
| |
56151md | pielikumā | |
| | № 74712, Латышская литература, 12 класс Uzrakstīt pārspriedumu | | |
| |
M.K | pielikumā | | |
| |
56151md | Mīlestības trīsstūris
Mīlestības trijstūris pastāv tikpat daudz kā cilvēku attiecības. Attiecības mīlestības trijstūrī rada pastāvīgu diskomfortu vismaz vienam no tās dalībniekiem. Ja visi ir apmierināti ar esošo situāciju, tad tas vairs nav trīsstūris, bet ģimene kas sastāv no 3. locēkliem. Mīlestības trīsstūris gandrīz vienmēr nozīmē izvēli. Persona, kas atrodas šīs mīlestības-ģeometriskās figūras centrā, izlemj, kam viņam nākt līdzi - atkalapvienoties ar jaunu partneri vai atgriezties vecajā. Viņš vienmēr cenšas atrast atbildes uz daudziem jautājumiem: no vienas puses, jauna mīlestība, no otras puses - stabilas, laika gaitā pārbaudītas jūtas. Ko izvēlēties? Turklāt viņš pastāvīgi salīdzina vienu pretendentu ar citu, un tas parasti ir ceļš uz nekurieni. Galu galā, kad prāts ieslēdzas, sirds izslēdzas. Un tas, ka persona nopietni cenšas nosvērt, kurš no partneriem viņam ir dārgāks, visticamāk, saka, ka viņam nepatīk neviens no tiem.
Продолжение в файле. | |
| № 74878, Латышская литература, 12 класс Literatūra I. Pamatkurss. Modernisms literatūrā P.D Ludzuuu | | |
| |
M.K | Objektīvais un subjektīvais laiks modernismā
Katra poētiskā tipa rakstnieki atrod īpašus paņēmienus, lai atklātu savu tekstu tēlu
laika uztveri, to saistību ar psiholoģisko stāvokli un emocijām.
Daiļdarbos tēlotie tēli atainoti ar objektīvā vai subjektīvā laika izjūtu.
Literārā darba analīzē izšķir objektīvo un subjektīvo laiku.
Продолжение в файле. | |
| № 74879, Латышская литература, 12 класс 3. pārbaudes darbs literatūrā 12. klasei Albēra Kamī “Svešinieks” | | |
| |
M.K | Albēra Kamī “Svešinieks”
1. Nosauciet A. Kamī darba žanru! Romāns,jo plāši parādīts laiks , vide un apstākļi. 2. Raksturojiet romāna vēstījuma veidu, teksta veidošanas principu! Romāna vēstījums tiek balstīts uz galvenā varoņa iekšējās pasaules un teksta veidošanas princips ir zemapziņa, pašplūsma, kas notiek iekšēji pašā cilvēkā, kas neveido tik daudz dialogus, cik monologus pašam ar sevi.
Продолжение в файле. | |
|
|